Face to Face на New Bloom Winery - сред най-високо оценените вина от Централна и Източна Европа
24.10.2019 12:42 | Видян 1533 пъти
Българското вино вече има вкус на злато и сребро. Четири от 10-те най-добри вина в Централна и Източна Европа са български, сочат резултатите от класация на един от най-престижните световни конкурси - Mondial de Bruxelles. След нас са Румъния и Словения с по две позиции в листата. Безспорен принос за винения престиж на страната ни има една от най-модерните български изби New Bloom Winery в град Съединение - нейното вино Дорнфелдер от серията Face to Face (F2F) зае достойно място в класацията на Concours Mondial de Bruxelles.
Малко по-рано през годината вината на New Bloom Winery се окичиха с общо пет медала от конкурса Concours Mondial de Bruxelles - големият златен медал от Мондиала увисна през рамото на F2F с немския сорт Дорнфелдер, две златни отличия отидоха за PIXELS Регент и PIXELS Каберне Совиньон и две сребърни за F2F Каберне Совиньон, Сира и Регент и F2F Розе. Това е огромно признание не само за безспорното ниво и високото качество на марката, но и за страната ни като модерна винена дестинация.
Растящият брой международни награди за родните вина са не само доказателство за тяхното качество, а и истинска реклама за страната ни пред световните винени експерти и любители на родната продукция. Основната причина за тези успехи са българските енолози и качеството на родния тероар, благодарение на което отглежданите у нас немски сортове Дорнфелдер и Регент мерят ръст с най-добрите световни образци. Резултатите на нашите експерти учудва дори немските партньори на производителя New Bloom Winery. Тайната се крие в иновациите, в особеностите на тероара и строгия контрол на всеки етап от производството – от лозовия масив до бутилирането и съхранението на бутилките. Целият процес от оглеждането на лозичките до бутилиране и съхранение на виното се подлага на строг контрол, което се улеснява от непосредствената близост на лозята до винарната. Съвършеният баланс, постигнат от енолозите на New Bloom Winery, доказва че това е правилният път за развитие на нашата винена индустрия и той ще продължи да върви нагоре в следващите години.
Серията Face to Face е вдъхновена от искреността в отношенията и директната комуникация „лице в лице“. Това е и посланието на етикетите, а на нас не ни остава друго, освен да се срещнем лице в лице с чаша вкусен Дорнфелдер от F2F.
НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !