Слави забива нож в гърба на Пайнера
25.07.2019 13:25 | Видян 5241 пъти
Слави Трифонов става конкуренция на Митко Пайнера.
Той ще има импресарска агенция, в която ще включи не само най-добрите български актьори, но и легенди от естрадния бранш, които в момента се скитат „немили-недраги“ и сами поемат участия, разходи и концерти.
Близки до него твърдят, че някогашният кукувец планира да се захване сериозно с продуцентска дейност и да се превърне в пряк конкурент на Митко Пайнера.
Впрочем тази дейност не му е чужда, тъй като в началото на демокрацията Трифонов основа БМК, с която подкрепяше не само Ку-ку бенд, но и редица родни певци като Кали, Сашо Роман, Нина Николина, Мария Илиева, КариZма и други, пише България Днес.
Най-вероятно след края на шоуто музикантите от Ку-ку Бенд няма да спрат да създават нови песни – както за оркестъра, така и самостоятелни. Даже напоследък се забелязва, че певците в шоуто натрупват нов репертоар и ударно представят парчета.
Вероятно след тях ще последват турнета и участия по клубовете из страната. Сред изпълнителите най-търсени са Борис Солтарийски, Годжи и Гъмзата.
Тръгнат ли на редовни участия, Дългия ще прибира процент от хонорарите им. Според запознати в момента Солтарийски и Гъмзата взимали по 5000 лева на изява. Годжи също струва толкова, но откакто стана татко, е понамалил участията.
Слави планира да им вдигне хонорарите, защото след като спре шоуто, към тях ще има голямо търсене. Най-вероятно в „Седем Осми“ Трифонов ще вземе и други изпълнители.
"Това с импресарската агенция е много хубава идея, тъй като в момента забавният бранш е много разделен – освен фолккомпанията всички останали се спасяват еднолично – кой с продуцентски къщи, кой с приятели", споделят близки до Слави.
Проектът на водещия бил да продуцира не само собствените си артисти, балет, музиканти, а да се разпростре и из естрадния жанр, цирковото изкуство и актьори, които са на свободна практика. В момента всичките му идеи се пазят в тайна от страх за изтичане на информация.
Той ще има импресарска агенция, в която ще включи не само най-добрите български актьори, но и легенди от естрадния бранш, които в момента се скитат „немили-недраги“ и сами поемат участия, разходи и концерти.
Близки до него твърдят, че някогашният кукувец планира да се захване сериозно с продуцентска дейност и да се превърне в пряк конкурент на Митко Пайнера.
Впрочем тази дейност не му е чужда, тъй като в началото на демокрацията Трифонов основа БМК, с която подкрепяше не само Ку-ку бенд, но и редица родни певци като Кали, Сашо Роман, Нина Николина, Мария Илиева, КариZма и други, пише България Днес.
Най-вероятно след края на шоуто музикантите от Ку-ку Бенд няма да спрат да създават нови песни – както за оркестъра, така и самостоятелни. Даже напоследък се забелязва, че певците в шоуто натрупват нов репертоар и ударно представят парчета.
Вероятно след тях ще последват турнета и участия по клубовете из страната. Сред изпълнителите най-търсени са Борис Солтарийски, Годжи и Гъмзата.
Тръгнат ли на редовни участия, Дългия ще прибира процент от хонорарите им. Според запознати в момента Солтарийски и Гъмзата взимали по 5000 лева на изява. Годжи също струва толкова, но откакто стана татко, е понамалил участията.
Слави планира да им вдигне хонорарите, защото след като спре шоуто, към тях ще има голямо търсене. Най-вероятно в „Седем Осми“ Трифонов ще вземе и други изпълнители.
"Това с импресарската агенция е много хубава идея, тъй като в момента забавният бранш е много разделен – освен фолккомпанията всички останали се спасяват еднолично – кой с продуцентски къщи, кой с приятели", споделят близки до Слави.
Проектът на водещия бил да продуцира не само собствените си артисти, балет, музиканти, а да се разпростре и из естрадния жанр, цирковото изкуство и актьори, които са на свободна практика. В момента всичките му идеи се пазят в тайна от страх за изтичане на информация.
Добави в:
svejo.net
facebook.com
свързани новини
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !