Джиджи Хадид с 4 лица и един дебют за Burberry
21.05.2019 17:32 | Видян 1822 пъти
Модната къща представя първата си TB Monogram колекция със специална рекламна кампания, на която като лице дебютира Джиджи Хадид.
Супермоделът загатна за своето присъствие още когато дефилира в последната колекция на марката, а сега се превъплъщава в типичните клиенти на Burberry, както жени, така и мъже.
Новите предложения съдържат новия червено с мед монограм, а точно четири различни стила разкриват жената, мъжа, момчето и момичето на Burberry, всички те представени от Джиджи Хадид.
„Идеята зад кадрите е да се създаде визия, която позволява на Джиджи да „изиграе“ и четирите образа на жената, на мъжа, на момичето и на момчето в много изчистена и истинска студийна среда“, сподели фотографът на кампанията.
Колекцията „Monogram“ съдържа дрехи, аксесоари и лайфстайл изделия, сред които постелка за йога, покрита с логото на модната къща.
Всички те ще бъдат достъпни в избрани бутици на Burberry по целия свят, а вие можете да видите дебюта на Джиджи Хадид за марката в нашата галерия.
Източник: tialoto
Снимка: Burberry
галерия
свързани новини
Джиджи Хадид стана рекламно лице на Макдоналдс
НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !