Годежът е фейк за реклама на спонсор от Благо

03.12.2018 09:48 | Видян 4254 пъти

Годежът е фейк за реклама на спонсор от Благо

Годежният пръстен, чиято опаковка от Гото размаха Благо Георгиев в Биг Брадър Моуст Уонтед всъщност е рекламен трик. Бившият футболист всъщност е рекламното лице на мъжките бижута и аксесоари на веригата магазини за скъпоценности.

Дамското е Кристина Патрашкова. Вече писахме как на влизане в къщата Благо се отсне с куп манекенки на рекламни фотоси на бранда, от което на Златка със сигурност не й е било лесно, като се има предвид колко ревнива се показва в шоуто.

Вече сте виждали и самите снимки. На добро ли е обаче връчване на годежни пръстени в предаването? Какво показва досегашната практика? Който годежен пръстен вади, връзката му се разпада. Самата Златка при предишно пребиваване в шоуто уж закрепи романа си с ММА боеца Георги Валентинов, а сега той не ще и да я чуе.

Безрадостна съдба сполетя и Мариана Попова, която не успя да задържи Ханес, завърза отношение с изпълнителя на ролята на Левски - Веселин Плачков от последното издание на ВИП Брадър и двамата вече дори имат дете. Благо, наричан вече от зрителите Белия зъб, едва ли се е замислил по темата.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър Сталоун се превръща в...

От началото на 2025 г. bTV ще зарадва зрителите с...

Новият семеен игрален филм на БНТ...

На 25 декември, сряда, от 20:30 ч. по БНТ 1 гледайте...

Няма коментари към тази новина !