Васил Петров и Рут Колева опитаха екзотично азиатско меню
31.08.2018 13:05 | Видян 1709 пъти
Всеки от посетителите в ресторанта вдигна наздравица с шот Маутай и коктейли забъркани от миксолога на Номад Барман – Александър Симеонов.
Традиционно китайско домакинство демонстрираха собствениците на азиатския ресторант Марлин г-жа Шухуей Лоу и съпругът й. Лаврак Хон Шао, панирани в кокосови стърготини скариди, черни пикантни гъби, салата от водорасли и други азиатски изкушения, бяха само част от великолепието, на което се насладиха гостите.
Абсолютният хит в изисканата вечеря бе десертът – микс от ориз и манго в прегръдката на топъл бамук, поднесени в бамбукова кошница джу джън лун.
Рут Колева сподели плановете си за есента, свързани с поредица от концертни изяви извън България, а Васил Петров издаде част от подготовката на грандиозното шоу Sinatra:Vegas 2, което ще се състои в зала 1 на НДК на 12-и ноември.
Двамата се насладиха на Маутай коктейли с екзотичните имена Green Fire, Dragons Tears, Asian Mystery и не пропуснаха да се потопят в традициите на Китай, които повеляват 53 градусовият течен огън да се пие в шотове от 10 мл.
В наздравицата с Маутай домакинът винаги поставя чашата си по-ниско, за да демонстрира уважението си към госта. Маутай е символ на качество и престиж в Китай. 53-градусовата алкохолна напитка е най-популярното байджу в света. Произвежда се от сорго – вид житна култура, която издържа на засушавания и горещини, може да се отглежда в бедни почви и не съдържа глутен.
Маутай е продукт, превърнал се в национален символ за Китай и е най-известната марка байджу в света. Moutai Yingbin, представляващ бленд от дестилати с над 1 година отлежаване, Moutai Prince – над три години и Kweichow Moutai - над 5 години отлежали дестилати.
Moutai е резултат от традиционно производство с вековни традиции, който преминава през 8 ферментации и 7 дестилации. Бленд от дестилати, с над 5 години отлежаване в ръчно произведени глинени съдове, придават на напитката плътен аромат с остатъчен после-вкус на какаови зърна. Специалистите откриват над 1200 аромата в огнения еликсир.
Разнообразието от хиляди марки и видове байджу в Китай не успява да засенчи абсолютния лидер на пазара – Маутай. Компанията отделя огромни средства от приходите си за устойчиво био-земеделие, медицина и образование, осигурявайки стипендии за студенти.
В световен мащаб китайското байджу предизвика истински пазарен бум. Призната като „напитката на дипломацията” в Китай, Маутай е свежото откритие на годината. Експертите в гурме културата определят Маутай като най-подходящата напитка за азиатската кухня.
свързани новини
НАЙ-НОВИ
Никога не насилвай нещата. Дай...
Никога не насилвай нещата. Дай най-доброто от себе си и...
Смях: За какво да внимават водачите...
Смях: За какво да внимават водачите на дизеловите коли...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !