Мюзик Айдъл 3 с нова по-комерсиална схема
27.02.2009 15:00 | Видян 9094 пъти | Гласували 4
Като всяка година Мюзик Айдъл ще започне със смях и сеири. Най-интересното от регионалните и театралните кастинги зрителите ще могат да видят от 2 март в продължение на 10 епизода всяка делнична вечер от 20.00 часа, ден след старта на шоуто тази неделя от 21.00 часа. Голяма част от кандидатите се явили на кастинг, само за да преборят славата на Кен Ли. Те заложили на предварително подготвена програма, други пък се барнали с прически като Фънки и Дони, издават от бТВ.
В третото издание на шоуто има и някои комерсиални промени. След приключването на театралните кастинги за малките концерти ще продължат 20, а не 18 кандидати. От тях зрителите ще трябва да изберат 12 финалисти, които ще се борят за първото място. Големите концерти ще започнат от края на март, като в продължение на 10 седмици зрителите ще могат да гласуват за своите любимци. Предаванията на живо ще бъдат не 2, а 3 пъти седмично и ще се излъчват от зала Фестивална. Освен двучасови концерти и елиминации в Мюзик Айдъл ще бъде включено и коментарно токшоу с риалити елементи. Отново ще има ментори и световни звезди, които ще гостуват. За музикалният съпровод на идолите ще се погрижат Преслава Пейчева и група „Те” и Ясен Зердев – финалист от Music Idol 2. Шоуто ще се излъчва и в ефира на македонския канал А1. За първи път победителят в третото издание ще има възможността да изпълни първият си сингъл по време на големия финал на шоуто. Финалът отново ще бъде в началото на лятото.
свързани новини
НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !