Бритни Спиърс е новото лице на Kenzo
21.03.2018 14:52 | Видян 2890 пъти

Кралицата на попмузиката е споделила с феновете си в Twitter и няколко кадъра от новата си модна колаборация.
Бритни има 19 милиона последователи в социалните мрежи, така че със сигурност е попадение като рекламно лице.
„Толкова се вълнувам да обявя новата си кампания за колекцията на Kenzo La Memento 2“, написа певицата.
Шикозната колекция се фокусира най-вече върху дрехите от деним, което прави поппевицата идеална за ролята на лице на бранда. Кампанията е заснета в Лос Анджелис от модния гуру Питър Линдберг.
Снимка: Instagram
Бритни разкри пред Vogue, че новата колекция много ѝ допада. В интервюто тя каза: „Обичам марката, а дънките, които са голяма част от тази колекция, са част от моя собствен стил“.
Източник: tialoto.bg
Снимка: Instagram


свързани новини
Бившият на Бритни Спиърс я изнудва
НАЙ-НОВИ
Народният театър с четири номинации...
Четири номинации за тазгодишните награди „Аскеер“ получи...
Даниела и Мартин прекарват първите си...
Горещи страсти, неочаквани решения и съдбоносни обрати...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !