Изгубени в превод@

08.01.2018 12:06 | Видян 8477 пъти

Изгубени в превод@

Според езика на социалните мрежи Николета Лозанова е „инфлуенсър“, мотелът на Азис има над 40 милиона „рийча“, а Гери-Никол тресе дупара с хаштаг
#luxuryismylife София, България 06 Ян. 2018, 14:20 9029 прочита 10 коментара 1 от 1 В началото на Фейсбук бяхме само събирачи на лайкове и знаехме, че ако сръчкаш някого, който не отговаря на рикуеста ти за приятелство, той може да ти отговори с доброто старо мълчание, което на езика извън компютърния монитор означава чисто и просто „разкарай се“. С еволюцията на мрежата от платформа за гръмки изказвания на редови комплексари и мост между позагубени във времето и континентите познати до мощен маркетингов инструмент в речника ни нахлуха доста нови термини.

Един от тях е „инфлуенсър“ и малко по-долу ще ви обясним какво се крие зад смисъла на думичката, която по-възрастните, но скарани с мишката интелектуалци могат да сбъркат с коварния грип, по-известен като Испанската болест. За да напомпате броя на последователите си в Инстаграм, трябва да използвате правилните хаштагове – те ще помогнат на потребителите да открият вашите снимки, ако те съвпадат с търсения предмет. Броят на споделянията в Туитър носи звучното име ретуит, а когато дадена тема или нейният субект пробият като херпес в стената на поне 30% от приятелите ви, то честито – те са станали вайръл. Ако ви мързи да питате Google или новия си едва напъпил колега стажант що са то понятия като LMS (Like My Status), хвърлете поглед към част от най-използваните термини от социалните мрежи по-надолу.

Инфлуенсър (Influencer)

Идва от глагола Influence, който на английски значи „повлиявам, оказвам въздействие“. Обикновено с такъв етикет се сдобиват хора, които имат сериозна фен база в социалните мрежи, а имиджът – от външния вид до посланията, които лансират, им позволява да формират вкусове и нагласи. Това, разбира се, се използва от бизнеса под формата на платени постове за лансиране на продукти или бартер, в който звездата тества дадена услуга и споделя с последователите си мнение за нея. Една добра дума или препоръка на даден бранд значи нов брой клиенти. Ярък пример за инфлеунсър, формиран от българската медийна действителност, е Николета Лозанова. От Мис Плеймейт, през футболната съпруга, на която таблоидите бързат да закачат фатален ореол, до водеща на папарашко предаване в национален ефир, Николета е модел, който може да продаде всичко. Дистрибутори на мигли, спрейове за тен и аксесоари за кученца спят пред вратата й, фитнес инструктори й плащат по 2000 лв. за пост, за да се щракне топлес с книгата им със съвети за съвършена коремна преса, а магазините за обувки падат в краката й като домино.

продължи >>

Етикети: ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Тройна цена на поръчка пускат...

Вижте какви ги вършат заместниците на Благомир Коцев,...

Мария се омъжи за новия си любим...

Попфолк дивата Мария отново облече булчинска рокля –...

Няма коментари към тази новина !