Шушана задмина Мотел-а на Азис по интерес

13.12.2017 16:59 | Видян 2418 пъти

Шушана задмина Мотел-а на Азис по интерес

Възкръсналият от 70-те години хит Шушана е песента, предизвикала най-голям интерес в България. Това сочат данни на Google, чиято класация за най-търсени термини у нас излезе преди дни.

Парчето, получило нов живот, благодарение на Наско Ментата, измести по интерес дори най-новото попълнение в дискографията на Азис - Мотел, което генерира над 37 милиона гледания в YouTube. Песента на Васко взима бронза в класацията, като освен от Шушана изостава още и от захаросания хит Despacito.

Сред хората, предизвикали най-голям интерес у нашенци пък са най-добрият ни тенисист Григор Димитров и Кристиан Костов, пише монитор. В списъка попадат още имената на Кубрат Пулев, Тамара Георгиева и невръстната щерка на Орхан Мурад – Сузанита.

Събитията, накарали българите все по-често да се допитват до търсачката, са парламентарните избори и Евровизия. 50 нюанса по-тъмно и Бързи и яростни 8 водят при кино лентите, където приятно впечатление оставя големият брой български продукции в топ 10 на най-търсените филми.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Шведският модел за общество без...

Скандинавската страна успешно прилага научно...

Моби Дик на Народния театър ще...

Народният театър участва със свой спектакъл на един от...

Няма коментари към тази новина !