Зрителите предпочетоха bTV на старта на есенния сезон

17.09.2019 16:02 | Видян 1480 пъти

Зрителите предпочетоха bTV на старта на есенния сезон

 „България търси талант“ и „Фермата“ са праймтайм хитовете тази есен, показват данните на ГАРБ за старта на сезона, измерени в периода 6-15 септември.

„Комиците и приятели“ е най-предпочитаното развлекателно шоу в късния часови пояс от 22,30 ч., следвано от „Папараци“ и „Истински истории“.

След силния си старт „Фермата“ затвърди водещата си позиция по гледаемост и в първата седмица от излъчването си.

Средният дял на риалити хита на bTV в периода 6-14 септември е 39,6%, спрямо 19,6% дял за конкурентната продукция в жанра.

Първият елиминационен дуел, излъчен в събота, 14 септември, привлече 33,3% от всички зрители и беше предпочитаната ТВ програма, независимо от старта на нов конкурентен формат по същото време.

Актуалните предавания на bTV също отбелязаха силно завръщане в ефир след лятната ваканция и се утвърдиха като предпочитаните източници на информация за мнозинството от зрителите (ГАРБ, 2-15 септември).

„Преди обед“ и „Лице в лице“, които вече излъчват от новото високотехнологично студио на bTV, започнаха сезона като зрителски фаворити със съответно 36,2% и 34,6% дял от цялата аудитория.

Със завръщането си на 15 септември „120 минути“ привлече най-голям зрителски интерес - почти 27% от всички пред ТВ екрана в този часови пояс. „Тази събота и неделя“ отбеляза комбиниран дял от 29,4% за периода 7-15 септември.

Информационният лидер bTV Новините в 19 часа продължи със силното си представяне със средно 43,5% от всички зрители на старта на есенния сезон (2-15 септември), а „Тази сутрин“ затвърди лидерската си позиция в ранния сутрешен пояс с 42% дял.

 

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Чарлз ще води семейството на...

Британският крал Чарлз III ще води членове на кралското...

Сандвич с шуМка скоро във всеки граТ:...

Сандвич с шуМка скоро във всеки граТ: Фото на деня

Няма коментари към тази новина !