Годежът е фейк за реклама на спонсор от Благо

03.12.2018 09:48 | Видян 2200 пъти

Годежът е фейк за реклама на спонсор от Благо

Годежният пръстен, чиято опаковка от Гото размаха Благо Георгиев в Биг Брадър Моуст Уонтед всъщност е рекламен трик. Бившият футболист всъщност е рекламното лице на мъжките бижута и аксесоари на веригата магазини за скъпоценности.

Дамското е Кристина Патрашкова. Вече писахме как на влизане в къщата Благо се отсне с куп манекенки на рекламни фотоси на бранда, от което на Златка със сигурност не й е било лесно, като се има предвид колко ревнива се показва в шоуто.

Вече сте виждали и самите снимки. На добро ли е обаче връчване на годежни пръстени в предаването? Какво показва досегашната практика? Който годежен пръстен вади, връзката му се разпада. Самата Златка при предишно пребиваване в шоуто уж закрепи романа си с ММА боеца Георги Валентинов, а сега той не ще и да я чуе.

Безрадостна съдба сполетя и Мариана Попова, която не успя да задържи Ханес, завърза отношение с изпълнителя на ролята на Левски - Веселин Плачков от последното издание на ВИП Брадър и двамата вече дори имат дете. Благо, наричан вече от зрителите Белия зъб, едва ли се е замислил по темата.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Кейт Мидълтън отново с любимата тиара...

Коледа е време не само за чудеса, но и за чудни...

Бионсе и Тейлър Суифт са в топ 100 на...

Списание "Форбс" представи класацията на...

Няма коментари към тази новина !